pondělí 23. ledna 2012

Péče vlasy - RECENZE!

Tak dneska bych s chtěla podělit o recenze mnou používaných prostředků. Opět nejde o nějaké dražší výrobky, cenově jsou tak, aby si je mohl dovolit normální student :) 

Garnier Posilující šampon
Před 5 lety jsem si oblíbila výrobky Garnier a na některé prostě nedám dopustit. Zvláště šampony - všechny ty posilující šampony pro sílu, lesk, proti lupům apod. - v zelené "dóze" mi vlasy oživí a vyživí.


Body: 10/10




Syoss Kondicionér ve spreji pro suché vlasy
Na tento sprej také nedám dopustit. Aplikuje se na mokré vlasy lehce vysušené ručníkem, ale já se přiznávám, že ho používám i na suché vlasy - krásně voní a vyživuje. 


Body: 9/10




Nivea Diamant Gloss šampon
Výrobky řady Nivea jsou také známé po celém světě. Nivea je proslulá sice hlavně svými pleťovými krémy, ale se šamponem určitě neuděláte krok vedle.


Body: 9/10




Loeral Elseve (tento: Pro suché a lámavé vlasy)
Přiznávám, že šampony a kondicionéry od Lorealu mě moc nenadchly. Používala jsem jednu dobu i řadu na barvené vlasy a barvu to možnáá jakž takž zachovalo, ale vlasy byly hrubé, nelesklé. 


Body: 3/10




Schwarzkopf - Gliss Kur - masky
Na závěr jedna moje stará láska, na kterou jsem si díky této recenzi vzpomněla - asi tak před třemi lety jsem používala masku Glis Kur - byla v oranžové dózičce - krásně voněla a krásně mastila :) Takže až mi dojdou přípravky, co mám teď, volba je jasná!


Body: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat