úterý 17. ledna 2012

A jako Ann Christine

Tak jsem dneska po úspěšně absolvované zkoušce cestou na brněnské nádraží procházela krámky... v Ann Christine mají nááádhernou kabelku!!! Hranatá, 489kč, celkem prostorná (i když stojan na klobouky tam jako Mary Poppins asi neposkládám), taková špinavě bílá (mají ještě lehce růžovou a černou)... no nádhera! Takže jestli dám poslední zkoušku a kabelka na mě počká, je moje!

A tak mě napadlo hodit sem nějaké kabelky, které by se mohly na letošní jaro hodit :) :D Armani a spol se letos sice předvedli, ale já sem vybírám cenově dostupné, samotnou mě totiž nebaví brouzdat po blozích, kde mají něco, co je sice moc hezké, ale v životě si to nekoupím... :)
Tahle je teda zrovna trochu dražší,
1500kč, kolekce Desigual... ale připadá mi prostě fajnová!

Baťa

Dakine - ta je z podzimní kolekce...
což vůbec neznamená, že se nehodí na jaro :)
Jedna taková klasika z H&M
Tyhle tři hnědé jsou z Pimkie... Ale musím uznat,
že ta nová kolekce nic moc, je to takové
na jedno brdo...











Nike, kolekce z minulého roku
Skunfunk
 TOŤ VŠE! Už sem unavená, dobrou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat