sobota 28. ledna 2012

Denní líčení

Dneska Vám představím přípravky běžného denního líčení - líčení trvá asi deset minut a přípravky Vám nezruinují peněženku :)

1) Základem je pleťový krém - dle typu pleti, nejlépe hydratační, který vyživí pokožku, aby pod make upem nestrádala. 


Příklady: 










2) Báze pod make up - přiznávám se, že já ji běžně nepoužívám, stačí mi krém, nicméně to není uplně špatná záležitost...



3) Make up - vyberte si dle typu a odstínu své pleti, dle toho, co Vám vyhovuje. Přes den je lepš nanést nějaký lehčí make up.. Například:


4) Řasenka - opět dle vlastních preferencí, já mohu doporučit tuto - kartáček není uplně dokonalý, ale efekt je fajný :)




5) Pudr  - fixační či zmatňující.. moje doporučení:




A TO BYLO CELÉ!!!... Někteří možná namítnou, že existují kvalitnější výrobky, ty však většinou bývají dražší, což si zase mnoho z nás nemůže dovolit... tyto jsou levné a dobré, nevybírala jsem co nejnižší cenu, ale nízkou + kvalitu!

Žádné komentáře:

Okomentovat