úterý 27. března 2012

Jaro 2012

... dneska jsem se šla projít po Brně a letošní jarní móda - no prostě paráda!!! Sice jsem si nic nekoupila, ale aspoň mi byl vlet inspirací pro dnešní článek :)


Nejdřív jeden celý outfit :) Je z PROMODU, sukeň sahá kousek nad kolena... volila bych k tomu balerínky :)







A teď jednotlivé kousky, které mě zaujaly - PROMOD


na zkouškovéé, ukazuje kolena, ale působí velmi elegantně... k tmavomodrému tílku a lehkému sáčku s 3/4 rukávy!

jednoduché, ale parádní :) kardigany se hodí vždycky!

roztomilé tričko k džínovým šortkám

pokud máte opálené tělo, tyhle šaty jsou jasná volba

na odpolední kafe s kamarádkou..

lehké sáčko :)

vzdušná sukeň

H&M


+ psaníčko a balerínky, třeba i slamák :)

k šortkám ideál!

tyhle mi slušely :) stojí asi 500, ale přítel by mě s nimi vyhodil :D



a nesmí chybět RESERVED!




já podpatky nenosím, byla bych větší než přítel, ale tyhle jsou luxusní!



Těch věcí je po obchodě letos dost a dost, proto jsem dneska stihla jen ty tři :) zabralo mi to dvě a půl hodiny a bolej mě nožičky... Co se letos líbí v obchodech vám???

Žádné komentáře:

Okomentovat